Ervaart u problemen
bij het inloggen op uw portal?


...wat vervelend!

Probeert u snel de volgende mogelijkheden. Hopelijk werkt dit om in te kunnen loggen.

Tips om in te loggen op ZELF hypotheek afsluiten


  • Heeft u nog geen account?
    Als u nog geen account heeft, kunt u een account aanmaken via onderstaande hyperlink:

    zelfhypotheekafsluiten.nl/account-aanmaken

  • Heeft u al een account?
    Als u niet kunt inloggen, controleer dan zorgvuldig of u met het juiste e-mailadres en wachtwoord inlogt.

  • Wachtwoord opnieuw instellen
    Als u uw wachtwoord niet meer weet, kunt u via onderstaande hyperlink een nieuw wachtwoord instellen:

    zelfhypotheekafsluiten.nl/reset

  • Ontvangt u geen e-mails van ons?

    Stap 1: Controleer als eerste uw spamfolder. Het kan namelijk zijn dat onze eerste e-mails in uw spamfolder komen. Als u een e-mail van ZELF hypotheek afsluiten in uw spam-folder aantreft, dan heeft u de mogelijkheid om aan te geven dat dit geen spam is.
    Een volgende e-mail zal dan waarschijnlijk weer in uw Postvak In binnenkomen.

    Stap 2: Voeg het e-mailadres van ZELF hypotheek afsluiten toe aan uw contacten (of uw adresboek van uw e-mailprogramma). Het e-mailadres waarmee u mails van ons ontvangt is:

    no-reply@zelfhypotheekafsluiten.nl

  • Probeer in te loggen met Google Chrome
    Gebruikt u een andere browser dan Google Chrome? Dan zou u kunnen proberen om in te loggen met Google Chrome.
    Google Chrome kunt u via deze hyperlink downloaden:

    google.com/intl/nl_nl/chrome

  • VPN
    Een heel technisch verhaal, maar als u gebruik maakt van een VPN verbinding, kan het zijn dat dit wellicht de oorzaak is. In sommige gevallen is bekend dat gebruikers niet konden inloggen omdat ze via een VPN verbinding werkten. Misschien heeft u de mogelijkheid om een andere VPN verbinding te gebruiken. Of probeer het op een later moment op een andere locatie. Bijvoorbeeld op kantoor of juist thuis.

  • Maak een account aan met een ander e-mailadres
    Is het met bovenstaande opties niet gelukt? Soms is het zoeken naar een speld in de hooiberg.
    Het komt soms voor dat e-mails van ZELF hypotheek afsluiten niet binnenkomen bij Hotmail, MSN of Microsoft mailadressen.
    Andere aanbieders hebben hier vaak problemen mee. Bij ons komt dit gelukkig niet vaak voor. Maar het is lastig genoeg als het in uw situatie wel het probleem is.

    Een alternatief om te overwegen is, is om een ander e-mailadres te proberen, zoals een Gmailadres.
    Een bijkomend voordeel van een Gmailadres is, is dat u met Google kunt inloggen op ZELF hypotheek afsluiten.

    Als u een ander account wilt aanmaken, kunt u dit account aanmaken via onderstaande hyperlink:

    zelfhypotheekafsluiten.nl/account-aanmaken


Ervaart u na het toepassen van bovenstaande opties nog
steeds problemen?


Beantwoord dan onderstaande vragen per e-mail.
Onze ICT collega's bekijken uw situatie
en geven u dan verdere instructies.


  1. Heeft u al een ZELF account?
  2. Met welk e-mailadres u probeert in te loggen of
    of een account aan te maken?
  3. Welk apparaat gebruikt u?
    (bijvoorbeeld pc, iMac, tablet, mobiel)
  4. Welk besturingssysteem draait er op uw apparaat?
    (bijvoorbeeld Windows, Android of IOS en welke versie)
  5. Met welke browser probeert u in te loggen
    (bijvoorbeeld Chrome, Firefox, Edge of Safari)
  6. Wordt er, zover u weet, gebruik gemaakt van een VPN verbinding?
    Indien ja, weet u welke?
  7. Kunt u een eventuele schermafdruk sturen waar het mis gaat
    (en eventueel de foutmelding)
Mailt u deze gegevens naar info@zelfhypotheekafsluiten.nl


Excuses voor het eventuele ongemak,
maar... we helpen u graag verder!